FAQ'S

FAQ'S, Veel gestelde vragen

Heeft u vragen kijk dan eerst of u uw vraag hieronder terug kan vinden.

  

Bestellen:

Hoe kan ik contact opnemen met jullie?

Voor alle contact informatie over het Museum Het Rembrandthuis, waaronder de openingstijden van onze fysieke museumwinkel, ga naar onze website, www.rembrandthuis.nl

U kunt artikelen bestellen via de webshop. U kunt tickets bestellen via Tickets.

 

Ik wil mijn bestelling laten versturen naar een ander adres, kan dat?

In het betalings proces kunt u kiezen voor een ander afleveradres dan het factuur adres.
 

Ik wil het als kado versturen, kunt u het voor mij in kado papier versturen?

Ja dat kan, wanneer u dat aan geeft in commentaar/opmerking aan het einde van de bestelling zorgen wij ervoor dat het mooi verpakt verstuurd wordt.

 

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Dat kan alleen wanneer uw bestelling nog niet verzonden is. Neem zo spoedig mogelijk contact op met Museum Het Rembrandthuis. email: shop@rembrandthuis.nl of bel naar 020-5200407 Retail of naar 020-5200400 Secretariaat.

 

Hoe gaat het Museum Het Rembrandthuis om met mijn persoonlijke gegevens?

Wij staan garant voor uw privacy. Wij gebruiken de door u opgegeven informatie, zoals naam, adres, telefoonnummer, creditcardnummer, uitsluitend voor het verwerken van uw bestelling en het bijhouden van onze administratie. De informatie wordt niet gebruikt voor andere doeleinden van commerciële of niet commerciële aard. die niet direct gerelateerd zijn aan het Museum Het Rembrandthuis, zonder dat daarvoor vooraf om uw toestemming is gevraagd. ( Voor meer informatie, lees verder op onze privacybeleid pagina)
 

Betaling

Wat zijn de betalingsmogelijheden bij de Rembrandthuis webshop?

Wij accepteren Mastercard en Visa credit cards. U kunt ook gebruik maken van iDEAL. Wij verzenden geen pakketten onder rembours. Mocht u niet in het bezit zijn van een creditcard of internet bankieren dan kunt u ons bellen (020-5200407) of een email sturen naar shop@rembrandthuis.nl om te kijken hoe wij u verder kunnen helpen. Houdt u er wel rekening mee dat een andere betalingswijze meer tijd vergt.

 

Hoe gaat de betaling?

De Rembrandthuis webstore werkt met de beveildigde betalings-omgeving van OmniKassa. Tijdens het afrekenproces wordt u in verschillende stappen hier doorheen geleidt.

 

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

Dat is afhankelijk van uw bank.

 

Hoe garanderen jullie de veiligheid van de credit card betaling?

De pagina waarop u uw aankopen verricht is OmniKassa van de Rabobank.

De veiligheid van uw betalingen is voor Omnikassa en de Rabobank een voortdurende zorg. OmniKassa team van specialisten houdt zich doorlopend op de hoogte van de nieuwste ontwikkelen in dit domein, om u een veilige en betrouwbare dienst te leveren. Voor meer informatie, lees verder op de website van de Rabobank.

 

Zijn de prijzen in de Rembrandthuis webshop inclusief BTW?

Ja, alle prijzen die op onze site vermeld worden zijn inclusief BTW, volgens het Nederlandse tarief. De doorberekende BTW bedragen worden op onze facturen gespecificeerd.

 

Worden douane kosten in rekening gebracht?

Het is mogelijk dat u douanerechten en omzetbelasting (BTW) verschuldigd bent als u uw bestelling laat bezorgen buiten de EU. Het gaat in dit geval namelijk om de invoer van goederen. De invoer regelt het koeriersbedrijf voor u, maar via hen kan het voorkomen dat u verschuldigde douanerechten en belastingen moet voldoen. Informeer bij uw nationale douane tot welk bedrag er vrijstelling van belasting geldt.

 

Verzenden

Wat betaal ik aan verzendkosten?

Alle pakketen worden als aangetekend Track & Trace pakket verstuurd met PostNL.

De kosten zijn afhankelijk van het gewicht en de grootte van het pakket.

 

Hoe lang duurt het verzenden van mijn pakket?

De verzending van het pakket zal binnen 5 werkdagen plaats vinden, mits de goederen op voorraad zijn. We werken met Track&Trace TNT pakketpost.

U kunt zelf ook kijken met uw Track & Trace code op www.internationalparceltracking.com

Mijn order is niet binnen gekomen, wat moet ik doen?

Op de pagina met verzendinformatie van PostNL vindt u een overzicht van de maximale overkomstduur van uw pakket. De overkomstduur gaat in vanaf het moment dat u onze verzendbevestiging heeft ontvangen. Als uw bestelling na de maximale overkomstduur nog niet bezorgd is vernemen wij dat graag van u per email: shop@rembrandthuis.nl

 U kunt zelf ook kijken met uw Track & Trace code op www.internationalparceltracking.com

Retourneren

Wat is jullie ruilbeleid?

Wanneer u om welke reden dan ook ontevreden bent over sommige of alle goederen die u ontvangen heeft, kunt u ze binnen 14 dagen na ontvangst, terug sturen naar Museum Het Rembrandthuis . Neemt u alstublieft contact met ons op per email: shop@rembrandthuis.nl

Stuur uw goederen terug naar Museum Het Rembrandthuis, Jodenbreedstraat 4, 1011 NK Amsterdam. Wij raden u aan om de goederen per aangetekende post terug te sturen. De retour verzendkosten zijn voor uw rekening.

 

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Uw geld zal binnen 14-30 dagen terug gestort worden op de rekening die u heeft gebruikt bij de betaling.

 

Ik heb mijn antwoord niet gevonden in bovenstaande lijst.

Stuur uw vraag aan ons via de contactpagina op de webshop of stuur een email naar shop@rembrandthuis.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om uw vraag te beantwoorden.

met vriendelijke groet, Daniella Bruinsma

Merchandise & Retail

Powered by Lightspeed - Theme by InStijl Media
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »