• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

FAQ'S

FAQ'S, Veel gestelde vragen. Heeft u vragen kijk dan eerst of u uw vraag hieronder terug kan vinden.

Het museum is helaas gesloten maar de webshop is open. Met uw aankoop steunt u het museum in deze moeilijke tijden. De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers heeft onze hoogste prioriteit. De hygiënische maatregelen die we extra hebben genomen: online bestellingen worden verzonden vanuit ons eigen magazijn. Deze ruimte is alleen toegankelijk voor de medewerker van de  webshop. Gebruiksgereedschappen, trolleys  en werkbladen worden regelmatig gedesinfecteerd. We volgen de richtlijnen van het RIVM.

Bestellen:

Hoe kan ik contact opnemen met jullie?

Voor alle contact informatie over het Museum Het Rembrandthuis, waaronder de openingstijden van onze fysieke museumwinkel, ga naar onze website, www.rembrandthuis.nl

U kunt artikelen bestellen via de webshop. U kunt tickets bestellen via Tickets.

 

Ik wil mijn bestelling laten versturen naar een ander adres, kan dat?

In het betalings proces kunt u kiezen voor een ander afleveradres dan het factuur adres.
 

Ik wil het als kado versturen, kunt u het voor mij in kado papier versturen?

Ja dat kan, wanneer u dat aan geeft in commentaar/opmerking aan het einde van de bestelling zorgen wij ervoor dat het mooi verpakt verstuurd wordt.

 

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Dat kan alleen wanneer uw bestelling nog niet verzonden is. Neem zo spoedig mogelijk contact op met Museum Het Rembrandthuis. email: [email protected] of bel naar 020-5200407 Retail of naar 020-5200400 Secretariaat. 

 

Hoe gaat het Museum Het Rembrandthuis om met mijn persoonlijke gegevens?

Wij staan garant voor uw privacy. Wij gebruiken de door u opgegeven informatie, zoals naam, adres, telefoonnummer, creditcardnummer, uitsluitend voor het verwerken van uw bestelling en het bijhouden van onze administratie. De informatie wordt niet gebruikt voor andere doeleinden van commerciële of niet commerciële aard. die niet direct gerelateerd zijn aan het Museum Het Rembrandthuis, zonder dat daarvoor vooraf om uw toestemming is gevraagd. ( Voor meer informatie, lees verder op onze privacybeleid pagina).
 

Betaling

Wat zijn de betalingsmogelijheden bij de Rembrandthuis webshop?

Wij accepteren Mastercard en Visa credit cards. U kunt ook gebruik maken van iDEAL. Wij verzenden geen pakketten onder rembours. Mocht u niet in het bezit zijn van een creditcard of internet bankieren dan kunt u ons bellen (020-5200407) of een email sturen naar [email protected] om te kijken hoe wij u verder kunnen helpen. Houdt u er wel rekening mee dat een andere betalingswijze meer tijd vergt.

 

Hoe gaat de betaling?

De Rembrandthuis webstore werkt met de beveildigde betalings-omgeving van OmniKassa. Tijdens het afrekenproces wordt u in verschillende stappen hier doorheen geleidt.

 

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

Dat is afhankelijk van uw bank.

 

Hoe garanderen jullie de veiligheid van de credit card betaling?

De pagina waarop u uw aankopen verricht is OmniKassa van de Rabobank.

De veiligheid van uw betalingen is voor Omnikassa en de Rabobank een voortdurende zorg. OmniKassa team van specialisten houdt zich doorlopend op de hoogte van de nieuwste ontwikkelen in dit domein, om u een veilige en betrouwbare dienst te leveren. Voor meer informatie, lees verder op de website van de Rabobank.

 

Zijn de prijzen in de Rembrandthuis webshop inclusief BTW?

Ja, alle prijzen die op onze site vermeld worden zijn inclusief BTW, volgens het Nederlandse tarief. De doorberekende BTW bedragen worden op onze facturen gespecificeerd.

 

Worden douane kosten in rekening gebracht?

Het is mogelijk dat u douanerechten en omzetbelasting (BTW) verschuldigd bent als u uw bestelling laat bezorgen buiten de EU. Het gaat in dit geval namelijk om de invoer van goederen. De invoer regelt het koeriersbedrijf voor u, maar via hen kan het voorkomen dat u verschuldigde douanerechten en belastingen moet voldoen. Informeer bij uw nationale douane tot welk bedrag er vrijstelling van belasting geldt. Let op dat dit ook mogelijk gaat gelden voor Groot Brittannië.

 

Verzenden

Wat betaal ik aan verzendkosten?

Alle pakketen worden als aangetekend Track & Trace pakket verstuurd met PostNL.

De kosten zijn afhankelijk van het gewicht en de grootte van het pakket. Tot 10 kilo kost een verzending in Nederland 7,25. Bij een minimum order van 50 euro is de verzending gratis naar een adres in Nederland.

 

Hoe lang duurt het verzenden van mijn pakket?

Tijdens de komende periode verzenden we 1 dag per week de online bestellingen.

We werken met Track&Trace TNT pakketpost. De levering is in Nederland 1 - 3 werkdagen vanaf afgifte bij een PostNLpunt.  U krijgt bericht wanneer het pakket is afgegeven. Door de landelijke corona-maatregelen kunnen levertijden ongeveer een week langer zijn dan u van ons gewend bent.

U kunt zelf ook kijken met uw Track & Trace code op www.internationalparceltracking.com

Mijn order is niet binnen gekomen, wat moet ik doen?

Op de pagina met verzendinformatie van PostNL vindt u een overzicht van de maximale overkomstduur van uw pakket. De overkomstduur gaat in vanaf het moment dat u onze verzendbevestiging heeft ontvangen. In de komende periode is vertraging mogelijk. Als uw bestelling na de maximale overkomstduur nog niet bezorgd is vernemen wij dat graag van u per email: [email protected]

Retourneren

Wat is jullie ruilbeleid?

Wanneer u om welke reden dan ook ontevreden bent over sommige of alle goederen die u ontvangen heeft, kunt u ze binnen 14 dagen na ontvangst, terug sturen naar Museum Het Rembrandthuis . Neemt u alstublieft contact met ons op per email: [email protected]

Stuur uw goederen terug naar Museum Het Rembrandthuis, Jodenbreedstraat 4, 1011 NK Amsterdam. Wij raden u aan om de goederen per aangetekende post terug te sturen. De retour verzendkosten zijn voor uw rekening.

 

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Uw geld zal binnen 14-30 dagen terug gestort worden op de rekening die u heeft gebruikt bij de betaling.

 

Ik heb mijn antwoord niet gevonden in bovenstaande lijst.

Stuur uw vraag aan ons via de contactpagina op de webshop of stuur een email naar [email protected] en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om uw vraag te beantwoorden. 

met vriendelijke groet, Daniella Bruinsma

Merchandise & Retail