• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

FAQ'S

FAQ'S: Veel gestelde vragen. Heb je vragen kijk dan eerst of je je vraag hieronder terug kan vinden.

Het museum is helaas gesloten tot 20 april 2021. De webshop is altijd open. Met je aankoop steun je het museum in deze moeilijke tijden. We verzenden wereldwijd en je kunt betalen in een veilige omgeving.

De eerstvolgende verzenddatum is 19 april 2021. Daarna 26 april. Ophalen is mogelijk op de verzenddagen.

De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers heeft onze hoogste prioriteit. De hygiënische maatregelen die we extra hebben genomen: online bestellingen worden verzonden vanuit ons eigen magazijn; deze ruimte is alleen toegankelijk voor de medewerker van de  webshop; gebruiksgereedschappen, trolleys  en werkbladen worden regelmatig gedesinfecteerd. We volgen de richtlijnen van het RIVM.

 

BESTELLEN:

Hoe kan ik contact opnemen met jullie?

Voor alle contact informatie over het Museum Het Rembrandthuis, waaronder de openingstijden van onze fysieke museumwinkel, ga naar onze website, www.rembrandthuis.nl

Je kunt artikelen bestellen via de webshop. Je kunt tickets bestellen via Tickets.

 

Ik wil mijn bestelling laten versturen naar een ander adres, kan dat?

In het betalingsproces kun je kiezen voor een ander afleveradres dan het factuur adres.
 

 

Ik wil het als cadeau versturen, kun je het voor mij in cadeau papier versturen?

Ja dat kan, wanneer je dat aan geeft in commentaar/opmerking aan het einde van de bestelling zorgen wij ervoor dat het mooi verpakt verstuurd wordt.

 

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Dat kan alleen wanneer je bestelling nog niet verzonden is. Neem zo spoedig mogelijk contact op met Museum Het Rembrandthuis. email: [email protected]  (vanwege thuiswerken de snelste manier) of bel naar 020-5200407 Retail of naar 020-5200400 Secretariaat. 

 

Hoe gaat het Museum Het Rembrandthuis om met mijn persoonlijke gegevens?

Wij staan garant voor je privacy. Wij gebruiken de door jou opgegeven informatie, zoals naam, adres, telefoonnummer, creditcardnummer, uitsluitend voor het verwerken van uw bestelling en het bijhouden van onze administratie. De informatie wordt niet gebruikt voor andere doeleinden van commerciële of niet commerciële aard. die niet direct gerelateerd zijn aan het Museum Het Rembrandthuis, zonder dat daarvoor vooraf om je toestemming is gevraagd. ( Voor meer informatie, lees verder op onze privacybeleid pagina).
 

BETALING:

Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij de Rembrandthuis webshop?

Wij accepteren Mastercard en Visa creditcards. Je kunt ook gebruik maken van iDEAL of Pay Pal. Wij verzenden geen pakketten onder rembours. Mocht je niet in het bezit zijn van een creditcard of internet bankieren dan kun je ons bellen (020-5200407) of een email sturen naar [email protected]  (vanwege thuiswerken de snelste manier) om te kijken hoe wij je verder kunnen helpen. Houd er wel rekening mee dat een andere betalingswijze meer tijd vergt.

 

Hoe gaat de betaling?

De Rembrandthuis webstore werkt met de beveiligde betalings-omgeving van OmniKassa. Tijdens het afrekenproces word je in verschillende stappen hier doorheen geleidt.

 

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

Dat is afhankelijk van je bank.

 

Hoe garanderen jullie de veiligheid van de credit card betaling?

De pagina waarop je je aankopen verricht is OmniKassa van de Rabobank.

De veiligheid van je betalingen is voor Omnikassa en de Rabobank een voortdurende zorg. OmniKassa team van specialisten houdt zich doorlopend op de hoogte van de nieuwste ontwikkelen in dit domein, om je een veilige en betrouwbare dienst te leveren. Voor meer informatie, lees verder op de website van de Rabobank.

 

Zijn de prijzen in de Rembrandthuis webshop inclusief BTW?

Ja, alle prijzen die op onze site vermeld worden zijn inclusief BTW, volgens het Nederlandse tarief. De doorberekende BTW bedragen worden op onze facturen gespecificeerd.

 

Worden douane kosten in rekening gebracht?

Het is mogelijk dat je douanerechten en omzetbelasting (BTW) verschuldigd bent als je je bestelling laat bezorgen buiten de EU. Het gaat in dit geval namelijk om de invoer van goederen. De invoer regelt het koeriersbedrijf voor je, maar via hen kan het voorkomen dat je verschuldigde douanerechten en belastingen moet voldoen. Informeer bij uw nationale douane tot welk bedrag er vrijstelling van belasting geldt. Let op dat dit ook geldt voor Groot Brittannië.

 

VERZENDEN:

Wat betaal ik aan verzendkosten naar een adres in Nederland?

De kosten zijn afhankelijk van het gewicht en de grootte van het pakket. Educatieve materialen worden gratis  verzonden naar een adres in Nederland. Kleine, lichte en platte artikelen tot 155 gram worden voor 3,60 euro inclusief administratiekosten verzonden zonder Track & Trace code. Kleine, lichte maar niet platte artikelen worden als pakket met Track & Trace code verzonden voor 6,75 euro. Grote, lichte en platte artikelen worden ook als pakket verzonden voor 6,75 euro met code. Alle overige artikelen tot 10 kilo worden als pakket met code verstuurd voor 6,75 euro. Van 10 - 20 kilo zijn de verzendkosten 13,00 euro. Bij een minimum order van 25 euro is de verzending gratis naar een adres in Nederland. Deze actie is verlengd tot 20 april 2021.

Er is nu ook de mogelijkheid om een pakket op te halen in het museum in Amsterdam. Deze mogelijkheid is zichtbaar in het betaalproces. Het ophalen kan alleen op een verzenddag tussen 11.30 en 15 uur maar pas na een bericht in je email wanneer het pakket klaar ligt. Ook maken we een ophaalreservering via de email. Check je spam, mogelijk is het bericht daarin verdwenen.

 

Kan ik ook een pakket verzenden naar het buitenland?

Ja, dat kan. Wanneer je bij verzendadres het buitenlandse adres invult wordt automatisch de juiste porto berekend.

 

Hoe lang duurt het verzenden van mijn pakket?

Tijdens de komende periode verzenden we 1 dag per week de online bestellingen. Wegens corona duurt levering langer. 

We werken met Track&Trace PostNL pakketpost. De levering is in Nederland 1 - 3 werkdagen vanaf afgifte bij een PostNLpunt.  Je krijgt bericht wanneer het pakket is afgegeven en ontvangt de barcode. Door de landelijke corona-maatregelen kunnen levertijden ongeveer een week langer zijn dan u van ons gewend bent. Je kunt via PostNL kijken waar het pakket is met de barcode.

Een pakket naar het buitenland duurt 1 -3 weken onder normale omstandigheden. Met de Covid-19 maatregelen kan een pakket naar USA er 5 weken over doen.

Je kunt zelf ook kijken met uw Track & Trace code op www.internationalparceltracking.com

 

Mijn order is niet binnen gekomen, wat moet ik doen?

Op de pagina met verzendinformatie van PostNL vind je een overzicht van de maximale overkomstduur van je pakket. De overkomstduur gaat in vanaf het moment dat je onze verzendbevestiging heeft ontvangen. In de komende periode is vertraging mogelijk. Als je bestelling na de maximale overkomstduur nog niet bezorgd is vernemen wij dat graag van jou per email: [email protected]

 

RETOURNEREN: 

Wat is jullie ruilbeleid?

Wanneer je om welke reden dan ook ontevreden bent over sommige of alle goederen die je ontvangen heeft, kun je ze binnen 14 dagen na ontvangst, terug sturen naar Museum Het Rembrandthuis . Neem alstublieft contact met ons op per email: [email protected]

Stuur je goederen terug naar Museum Het Rembrandthuis, Jodenbreestraat 4, 1011 NK Amsterdam. Wij raden je aan om de goederen met verzendbewijs terug te sturen. De retour verzendkosten zijn voor jouw rekening.

 

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Het geld zal binnen 14-30 dagen terug gestort worden op de rekening die je hebt gebruikt bij de betaling.

 

Ik heb mijn antwoord niet gevonden in bovenstaande lijst.

Stuur je vraag aan ons via de contactpagina op de webshop of stuur een email naar [email protected]  (de snelste manier) en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op om je vraag te beantwoorden. 

met vriendelijke groet, Daniella Bruinsma

Merchandise & Retail